Soms worden mensen plotseling geconfronteerd met een calamiteit zoals brand of wateroverlast, dan is een calamiteitenwoning de meest voor de hand liggende optie. Het onverwacht intrek moeten nemen in een calamiteitenwoning wordt gemakkelijker met Hooft & Petiet.
Wij zorgen voor een schone en compleet ingerichte woning, waar ook bedden- en linnengoed aanwezig is. Daarnaast bieden wij ook beheer voor deze woning en bewoner services aan. Zo voelen de tijdelijke bewoners zich snel veilig en weer ’thuis’.
Eén aanspreekpunt voor alle woningzaken, wel zo duidelijk voor de tijdelijke bewoners van de calamiteitenwoning.
Of het nu gaat om een verstopt toilet of een internetverbinding die hapert.
De bewoners hebben één aanspreekpunt.
Wij zorgen er vervolgens voor dat de juiste mensen aan de slag gaan voor de oplossing.
Uiteenlopende omstandigheden zorgen ervoor dat bewoners niet in de eigen woning kunnen verblijven en tijdelijk hun intrek nemen in een calamiteitenwoning.
Onze medewerker bewoner services vangt de mensen op in de calamiteitenwoning, wijst hen de weg, laat tijdelijke contracten tekenen en draagt de sleutels over. En na het uitchecken zorgen we ervoor dat de woning weer schoon gereed staat voor een volgende calamiteit.
Benieuwd wat
voor u kan doen?
Benieuwd wat Hooft & Petiet voor u kan doen?